Prednosti platforme?
2. Dostupnost platforme
Profesori sami biraju kako će držati časove: online, u svom prostoru kod učenika.Ukoliko se časovi održavaju uživo, profesor će navesti opštinu, naselje gde održava čas. ( lokaciju na kojoj zeli da drzi privatne casove)
3. Šta da radim ukoliko imam problem?
Pošaljite mail na support@easypass.rs i rado ćemo Vam pomoći.
Pitanja profesora
2. Koliko plaćam za korišćenje platforme?
U cilju stalnog unapređenja i kontinuirane promocije plaćate simboličnih 5e na mesečnom nivou za oglašavanje na platformi, bez uzimanja provizije od održanih časova. Ukoliko izaberete godišnju pretplatu cena je umanjena za tromesečnu članarinu.
3. Koji su načini plačanja članarine?
Uplatu možete izvršiti kreditnom ili debitnom karticom ili uplatnicom. Primer uplatnice pronađite ovde.
4. Da li je plaćanje karticom bezbedno?
Plaćanje je potpuno bezbedno. U saradnji sa iPay Srbija koji je najpouzdaniji domaći provajder za sve vrste elktronskog plaćanja obezbedili smo Vam pouzdan i efikasan način uplate članrine. Detaljnije o iPay-u pronađite ovde. Svi podaci su enkriptovani, nama kompletno nevidljivi. Možete da obustavite pretplatu kada god poželite na klik. Uvek dobijate najavu 7 dana pred mesečnu naplatu, i maksimalno ste bezbrižni jer i ako dođe do greške, nama je jedan klik da vratimo novac na račun.
5. Ne mogu da se ulogujem - šta da radim?
Potrebno je da kliknete na “Zaboravljena lozinka”. Stići će Vam na mail instrukcije kako da kreirate novu lozinku.
6 .Kako da izmenim podatke na profilu?
Nakon što ste se ulogovali, potrebno je da kliknete na "Profil" u korisničkoj navigaciji nakon čege ćete doći na stranicu na kojoj lako možete izmeniti ili dodati podatke.
7. Da li postoji minimalna ili maksimalna cena časa?
Ne. Sami određujete cenu i trajanje časova koje držite.
8. Kako se vrši naplata održanih časova?
Naplatu održanih časova obavljate u dogovoru sa učenikom bez našeg posredovanja.
9. Da li imam obavezu minimalnog broja održanih časova?
Radite kada i koliko želite. Potpuna fleksibilnost bez obaveza.
10. Šta se dešava ukoliko ne platim članarinu?
Ukoliko ne platite članarinu za naredni mesec profil će Vam automatski postati neaktivan. Profil se neće obrisati tako da se u svakom trenutku možete vratiti držanju časova bez ponovne registracije.
11. Kako se rangiraju profesori u pretragama?
Profesori se rangiraju na osnovu aktivnosti na platformi, broju ocena i komentara kao i popunjenosti profila.
12. Kako mogu da obrišem profil?
Nakon što ste se ulogovali u gornjem desnom uglu klikom na padajući meni kliknite na "Podešavanja profila". Na dnu ove stranice videćete dugme "Izbriši profil". Dobićete upozorenje i nakon potvrde svi podaci sa Vašeg profila biće trajno uklonjeni.
Pitanja učenika
2. Da li moram da se registrujem da bih zakazao čas?
Ne. Možes stupiti u direktan kontakt sa profesorom klikom na dugme Zakaži čas.
3. Kako se održava čas?
Časovi se održavaju online, u Vašem prostoru ili u prostoru profesora. Nakon što izaberete određeni predmet možete pronaći filter "Dostupnost" Na profilu izabranog profesora možete videti opcije za održavanje časova.
4. Kako plaćam čas?
U dogovoru sa profesorom naplata se vrši pre ili posle časa, po ceni istaknutoj na profilu profesora.
5. Kako da ostavim ocenu i komentar profesoru nakon održanog časa?
Na profilu profesora u dnu videćete deo za ostavljanje komentara. Ukucajte Vašu ocenu i komentar i klikom na dugme pošalji uspešno ćete ostaviti svoju ocenu.