EasyPass je digitalna platforma na kojoj možeš pronaći profesore svih predmeta i zakazati privatani čas.
Nudimo veliki izbor predmeta i stalno dodajemo nove! Listu svih predmeta pogledaj ovde.
Odaberite predmet iz kojeg vam je potreban privatni čas, a zatim iz liste profesora izaberite koga želite da kontaktirate. Odaberite u tabeli slobodnih termina onaj koji vam odgovara. Nakon što profesor potvrdi termin dobićete mejl sa Zoom linkom preko koga se priključujete na čas. Takođe, potvrđene termine možete videti i na Vašem EasyPass profilu nakon što se ulogujete, u kartici ‘Početna’.
Pogledajte tutorijal kako da zakažete čas ovde.
Ukoliko imate bilo koji problem na platformi, molimo vas da nam pišete na [email protected] ili [email protected].
Potrebno je samo da ostavite ime, prezime i mejl adresu. Vaši podaci su bezbedni i neće biti korišćeni u druge svrhe van platforme.
Časovi se održavaju online preko Easy učionice. Kada zakažete čas, dobićete link ka času i sve što je potrebno jeste da kliknete na link u dogovoreno vreme.
U dogovoru sa profesorom naplata se vrši u toku ili posle časa, po ceni istaknutoj na profilu profesora.
Profesori sami biraju kada i koliko će raditi. Na profilu profesora, u kalendaru možete videti dostupne termine.
Čas možete otkazati najmanje 24h pre zakazanog termina u suprotnom će čas biti naplaćen. Time cenimo vreme profesora i omogućavamo im da se na vreme pripreme za svaki zakazani čas.
Za profesore
Klikom na dugme Registracija profesora, otvara Vam se formular koji treba da popunite kako bi kreirali profil. Obratite pažnju da popunite sva obavezna polja. Potrebno je da potvrdite svoj mail. Nakon toga profil je automatski aktivan i dostupan za zakazivanje.
Tutorijal kako se registrovati možete pogledati ovde.
2. Koliko plaćam za korišćenje platforme?
Registracija je besplatna, a kako biste mogli da prihvatite i održate zakazani čas potrebno je da izaberete i uplatite jedan od paketa pretplate:
3. Koji su načini plačanja članarine?
Izabrani paket pretplate možete uplatiti na račun, putem m-benkinga ili uplatnicom. Sve detalje o uplati možete videti na vašem profilu u delu Pretplata.
4. Kako ću znati da mi je zakazan čas?
Stići će Vam mail kao i obaveštenje na profilu da imate upit za čas u određenom terminu. Imate opciju da Prihvatite, Odbijete ili Odložite termin. Sve detalje o zakazivanju i održavanju časova pogledajte ovde.
5. Kako da popunim svoj kalendar?
Potrebno je da na vašem profilu u delu Kalendar obeležite kojim terminima ste dostupni da održite privatni čas. To ćete uraditi jednostavnim klikom na odabrano polje koje će postati zeleno i označiti da ste tada dostupni. Nakon toga je potrebno da sačuvate termine klikom na dugme “Sačuvaj izmene”.
6. Ne mogu da se ulogujem šta da radim?
Potrebno je da klikneš na “Zaboravljena lozinka”. Stići će Vam na mail instrukcije kako da kreirate novu lozinku.
7. Kako da izmenim podatke na profilu?
Nakon što se ulogujete na vaš profil, u delu Profil možete menjati šta želite.
8. Kako se vrši naplata održanih časova?
Naplatu održanih časova obavljate u dogovoru sa učenikom ili roditeljem bez našeg posredovanja.
U slučaju redovnih i grupnih časova, dobijate mesečnu uplatu koja je unapred dogovorena.
Tu smo za sva vaša pitanja, slobodno nam pišite na [email protected]. Vaše mišljenje nam je važno!